فروشگاه لوازم آرایشی لیلیوم

بررسی قیمت خرید لوازم آرایش لیلیوم

فروشگاه لوازم آرایشی لیلیوم

بررسی قیمت خرید لوازم آرایش لیلیوم

رژلب جامد مات مک

رژلب جامد مات مک دارای بافتی کرمی شکل بوده که پوشانندگی بالایی می باشد. این رژ لب مک دارای جلوه ای کاملاً مات روی لب بوده و هیچ گونه درخششی ندارد. این رژلب از پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می کند. کمپانی مک این محصول را در مدل های مختلف روانه بازار کرده است. نمونه دیگر این رژلب ، رژ لب ساتین مک می باشد. از بهترین رنگ های رژ لب مک مات میتوان به رژ لب جامد روبی وو مک ، رژ لب مک taupe، رژلب مک Diva و… اشاره کرد. این محصول که جزء نخستین محصولات مک بوده، برند مک را مطرح کرد. رژلب مک که بازخورد بسیار خوبی داشته است، به لب هایتان رنگی مات می دهد و اصلا لب ها را براق نمی کند. اگر قصد خرید رژ لب مک اصل را داشتید می توانید آن را از سایت خرید لوازم آرایشی لیلیوم خریداری کنید.
برای خرید محصولات مک اصل با لیلیوم تماس بگیرید.
تلفن : 02188558997 - 09190063235
آدرس سایت : www.liliyome.com

بررسی رژلب مات مک

Mac Matte LipsticMac Matte Lipstickk

رژ لب بدون سرب
دارای بافت لطیف و کرمی
قابل استفاده بصورت مستقیم روی لب
قابل استفاده با قلم موی ۳۱۶ مک
وزن ۰.۹ گرم

brush-316نحوه استفاده از رژ لب مک

در ابتدا از پرایمر لب مک روی لب ها زده و سپس به دو روش می توانید از رژلب مات مک استفاده کنید. اول اینکه آن را مستقیم روی لب بزنید و یا اینکه اگر می خواهید دقت بیشتری برای استفاده از آن به خرج بدهید، از براش ۳۱۶ مک با دقت آن را روی لب های خود زده و از نتیجه لذت ببرید.

رژلب-مکویژگی رژلب مات مک

این گروه از رژهای مک بافت بسیار نرم و ماتی دارند که وقتی روی لب قرار می گیرند با پوشش دهی بالایی که دارند زیبایی خاص و منحصر به فردی به لب خواهند داد و از محبوبیت بسیار بالایی در میان مشتریان برخوردارند. این گروه از رژلب ها بدون سرب و دارای ویتامین های E و C هستند. اگر برای میهمانی ها و مجالس خود نیاز به رژهایی دارید که بتوانید با لباس های خود ست کنید، این گروه از رژها با تنوع رنگ و پوشش دهی فوق العاده بسیار برایتان مناسب خواهند بود.

رژ لب بدون سرب مک

رژ ماتفلز سرب به صورت طبیعی در خاک موجود است و در رنگدانه های محصولات آرایشی به کار می رود. سرب و سایر فلزات سنگین موجود در لوازم آرایشی می توانند موجب بروز سرطان های متعددی در بدن انسان شوند. گفته می شود که در بسیاری از رژلب های موجود در بازار چه از برندهای معروف و چه سایر برندها میزانی از سرب استفاده شده است که برخی معتقدند این میزان از سرب ممکن است خطرناک باشد و منجر به سقط جنین، سرطان و تشنج شود . به گزارش سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، حدود ۷۰ درصد از رژهای موجود در بازار حاوی سرب هستند. البته خرید محصولات تقلبی دردسازترند و امکان وجود میزان بالای سرب در آنها بیشتر است و به همین دلیل توصیه میکنیم از سایت هایی مثل سایت فروش لوازم آرایشی لیلیوم که فقط و فقط ارائه دهنده محصولات اورجینال است خرید کنید. سرب موجود در رژ به دو طریق تنفسی و خوراکی وارد بدن شما شده و وارد سیستم گردش خون شما می شود و رفته رفته باعث آسیب به مغز خواهد شد. رژ لب جامد مک از آن دسته رژهایی است که سربی در آن وجود ندارد و به همین دلیل هیچ گونه نگرانی برای خرید و استفاده از آن بخصوص برای افرادی که در معرض آسیب هستند وجود ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.